i'm not gonna write you a love song


Bild på min fina edde!
Godmorgon! Hoppas allt är bra med er! Jag har tänkt på detta det sista, hur bra jag mår för tillfället, glad nästan hela tiden haha, underbart! :D Haft en grym kväll med tokfian på bilden, har skrattat så otroligt mycket (som vanligt hehe) love it! Idag ska vi ta våra hypade rumpor och dra oss till uddevalla på tandläkaräventyr, får se hur detta slutar! Ha en fin dag & ut i solen!!!! Ska göra om designen när jag kommer hem också, den ser ju helt kokko ut på vissa datorer, rackarns! Vi hörs senare, puss :D

klara om barabababa i'm löööövin it: Vart är det du ska åka? utbytesår? :)
svar: Jag ska efter ettan i gymnasiet, alltså nästa höst, åka iväg ett år (10 månader) till USA och bo hos en värdfamilj där, gå i skolan och så vidare! Kommer nog skriva mer om det när det börjar närma sig mer, är ju ett bra tag kvar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0