barabababa i'm löööövin it

Hejhoppsan! Om det är något jag inte har tid med just nu så är det att sitta här, waah!! Är ju superstressad, men min tidsuppfattning är ungefär lika bra som blodpudding är gott! Idag har jag börjat packa lite smått inför torsdag och skickat in dom sista papprena till EF om mitt utbytesår, så nu är de no turning back och det känns läskigt, spännande, långt borta, ofattbart och väldigt roligt (Det finns ungefär miljarder känslor som dyker upp i skallen och kroppen när jag tänker på det men kortfattat)! Nu ska jag snart sladda med min hej-jag-har-varit-sjuk-kondis till bussen för dett dygn hos Hanna, jag ska assistera flytthjälp och massa galenskaper lär det också bli! Vi hörs imorn fina läsare, puss!

Svar till petra: Tusen tack vad glad jag blir! Visst är den fin! Jag gick nuts där nere, fanns ryggsäckar i alla möjliga former och färger (typ)! Det går nog att hitta liknande här hemma också, men garanterat inte till lika bra pris tyvärr :( Så japp, det är nog att slänga sig iväg på en dagstur till mallis som gäller för att haffa en!



Kommentarer
Postat av: klara

Vart är det du ska åka? utbytesår? :)

2011-06-27 @ 22:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0