Full rulle

Här får ni en snabb update! I fredags hade jag mitt 18th/grad party och de va jättekul. Min granne Kiki sprang över och hade gjort en tårta till mig och åh hur gullig som helst. Sen hade Savannah gjort en svensk  jordgubbstårta till mig också för hon visste att jag alltid har haft det på min födelsedag, bästa. Vi dansade, satt och pratade och satt runt the bonfire och lyssnade på go musik och grilla s'mores till 12:30. Fick världens finaste presenter också, en scrapbook, massa tårta och favoritgodiset, kläder, presentkort, ett green card (Favoriten hahah), halsband och jättemånga brev som gjorde min helt varm i hjärtat. Fick ett tjockt paket från Sverige också som va helt ahhh fantastiskt!! Har verkligen världens BÄSTA vänner.
 
I lördags åkte jag till Indiana för att gå på baby shower och sen på kvällen va det dags för Lene's goodbye party. Skönt att umgås med mina favoriter hela kvällen! Ännu en kalasbra kväll :) Idag har jag hunnit med; senior breakfast, senior recognition in my church, graduation party for Ivy, och EF's sista party innan alla åker hem... Nu ska jag ut på vift och äta FroYo. Puss

Kommentarer
Postat av: Moster Mia

Hej Johanna! Grattis till graduation, vilken tårta! Hoppas du får en härlig semester med dina nära och kära.Nu ses vi snart puss o kram moster MIa.

2013-05-20 @ 09:21:59
Postat av: Sara Ekman

så fin tårta! :)

2013-05-30 @ 13:04:39
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0