Crazy sunday!

Linne från H&M.
Hej på er! Vi åkte som sagt till en annan kyrka idag, för jag har alltid velat gå till en black church efter allt man ser på film haha. Det va såååå kul och helt galet! Prästen sa hallelujah och amen i varje mening, folk stod och skrek allt dom kunde och ställde sig upp och skakade och dansade och skrek och sen började två kvinnor springa runt i kyrkan, kören va sjukt bra och helt crazy och när dom fick reda på att vi va visitors kom ca 40 pers fram och kramade oss och sa ''god bless you'' osv. De va sjukt kul att få uppleva detta :D!
 
Efter kyrkan åkte vi och käkade på Texas Roadhouse, mums! Sjutningen blev inställd och jag ska hänga med Savannah imorgon istället så idag har jag vart hemma och gjort massa nytta istället. Skrivit klart mitt I-search paper for english och packat ner allt som ska shippas hem till Sverige. Knäppt att man ska börja packa igen! Bloggen får hamna lite åt sidan nu den kommande veckan för jag är megastressad och har massa att göra. Ta hand om er :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0