Stress stress stress stress...

Hej på er! Förlåt att uppdateringen är så dåligt just nu, men jag är ihjälstressad om jag ska va ärlig. Varenda sekund är proppad med något och jag skrev upp ''andas'' på min to-do-list. Igår hade jag ett kul track meet med mitt fina lag iallafall även om vi alla va ute i 6 timmar och tävlade i det iskalla vädret! Så kul att vara en del av ett lag här, även om det tar upp sjukt mycket tid haha. Ballt också när massa high school kidZz går runt i sina school jackets (Ni vet läderjackorna i alla filmer) innan dom tävlar med :)
 
När jag kom hem så satte jag mig ner, tog min kära mammas råd och skrev ett schema och en lista med saker jag måste få gjort. Skönt att få lite organisation på grejerna! På sängen låg också världens tjockaste brev från Josef med lösgodis (!!!!!!!) i, har inte ätit det sen jag kom hit och lyckan va oändlig<3
 
Mina dagar är fyllda med skola, träningar, musikal träningar, tävlingar, kompisar, plugg och tusen andra saker.  Hjärtat både längtar tills jag får hålla om mina älskade hemma och gör ont när jag tänker på att hemresan närmar sig. Jag försöker att bara njuta av tiden (som går otroligt fort..) och ha det bäst!  PS. Att åka hit är det bästa jag har gjort.
 
 

Kommentarer
Postat av: ellepellen

alltså hemmakvällgodis jag döööööööööööööööör

2013-03-14 @ 00:07:12
URL: http://elsamerican.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0