Lyx-torsdag!

Blev en spontan och lyxig torsdag idag! Efter min träning bestämde vi oss för att åka till J-mall för Bernida behövde nya glasögon. Först stannade vi på Texas Roadhouse och åt middag, sen när dom fixa glajor sprang jag runt och försökte hitta Josefines bikini och present till Mallory. Hittade en present till Mallory och ett linne på vs-rean till mig, helt otroligt att jag inte kan gå ut därifrån tomhänt haha. På vägen hem så sprang jag in och haffa med mig en froyo, my addiction! 
 
Imorgon kommer bli en galen dag med skola, musikalträning, track, hem till Savannah och fixa mig och sen ska vi på lokalparty för vår vän Mallory vilket ska bli superkul! På lördagen har jag ett track meet mitt i ottan men jag uppdaterar er när jag får tid. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0