Lucky lucky lucky lucky

Min finaste lilla Addy 
Hej på er! Ni har jag bara ett prov kvar i skolan innan lovet, känns hur skönt som helst. Haft en bra dag idag i skolan och efter skolan hade vi en 3 timmar lång musical practice, åh va bra de kommer bli när allt sitter 100%! Som sagt åker jag imorgon (FLIPPAR UR!!!) och jag kommer inte ha med mig datorn. Om jag hittar internet får ni hänga med mig på instagram (johannaan), när jag kommer hem så lovar jag er en massa bra uppdatering och fina bilder från disney och turkost vatten hehe. Glad påsk på er, ha ett kanonlov! Pussar

Kommentarer
Postat av: Emma

hej!
Jag har ett väldigt svårt beslut. Jag ska åka som utbytesstudent, men jag vet verkligen inte om jag ska åka efter nian eller efter ettan på gymnasium. vad tycker du jag ska göra ?
vad är det för för/nackdelar med att åka efter ettan ?
hoppas du vill svara på det här,
och btw, jag älskar din blogg, läser den varje dag :)

2013-04-04 @ 16:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0