Mina fina vänner<3

Åhh fick finaste välkomnandet på Landvetter i morse och jag blev helt paff, trodde bara morfar skulle vara där och så stod mina kära vänner i folkdräkter och allt möjligt. Blev så glad! Jet leggad och hostig som en lite korv åkte jag med dom till studenten en sväng iallafall och sen åkte jag hem och la mig. Och gissa vad!? Sen kom Hanna förbi och kröp ner och gosa och prata nån timme och sen somnade jag haha, kul kompis! Helt sjukt att ses igen men det känns som vi inte har varit ifrån varandra en dag. Efter det kom älskade Emma förbi <3 
 
Jag är typ helt chock, överpigg och svintrött och tusen känslor på samma gång. Ska nog bita ihop och åka med mammis till Ica så jag får med mig lite svensk götta med mig och så ska jag hem och krya på mig ikväll istället för att gå ut :( Får hoppas detta går över snart. Puss!
 

Kommentarer
Postat av: Minna

Åh vad kul det har vart att följa din resa! Jag ska snart själv åka iväg ett år nu till USA och funderar på hur jag ska göra med kläder. Nu när du kommit hem tror du du kommer använda kläder du sparat hemma i Sverige (om du nu gjort de)eller känns de lite "gamla" nu? Lite random fråga men vet inte om jag ska ge bort kläder eller inte :)

2013-06-16 @ 20:16:13
URL: http://dreambigdomore.blogg.se
Postat av: Sofia

Vem var det som åkte med dig till Kalifornien? :)

2013-07-04 @ 21:19:37
Postat av: Tyra

Hej! vad har du för typsnitt på dina inlägg? :) fin blogg!

2013-07-26 @ 20:27:11
URL: http://aventyras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0