I'm coming home, coming home.

Sitter på flygplatsen i Vegas nu med feber och hosta men livet är ganska bra ändå :) Hoppas verkligen det går över fort då jag ska träffa massa vänner och släkt, fylla 18 och allt sånt i helgen! Även om den riktiga smällen med att lämna USA kom när jag åkte ifrån Kentucky känns det ändå lite ledsamt i magen att åka ifrån favoritlandet. Är dock suuuperpirrig och taggad på att se alla mina älskade vänner!! Ska möla stuvade makaroner och falukorv och njuta av bästkusten. När vi hörs igen är jag på svensk mark.. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ÄR EFTERLÄNGTAD,SÅ VÄLKOMMEN HEM

2013-06-13 @ 08:47:10
Postat av: I

Hoppas din kulturchock blir lindrig!

2013-06-16 @ 11:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0