Dear L.A, I'll be back!

Tjenare! Här får ni några mobilbilder tills jag kommer hem och lägger upp bilder från systemkameran. Har hunnit med så otroligt mycket på den här veckan och åhh jag är helt kär i Kalifornien, verkligen inte sista gången jag åker hit. Vi har badat en massa här i Venice och Santa Monica (som är sjukt fint), de va jättemolnigt första dagarna men sen fick vi äntligen lite sol och värme. En dag åkte vi till Malibu och man blev ju inte lite sugen på att surfa när man såg alla surfproffs haha, vi har body surfat en massa iallafall vilket har vart svinkul!
 
En dag åkte vi och hikade i Griffith park (ett måste om man är här tycker jag), och hika runt i 2,5 timme, vi fick se Hollywood-skylten supernära och då kändes de värt att ha kämpat i typ en mil för att komma dit #VandrareForLife. Vi har vart i Beverly hills och gått runt på Rodeo drive, åkt och kollat på kändisars hus och UCLA, testat cupcake atm med bästa cupcakesen i, käkat froyo varje kväll och hängt i Hollywood. Gått in till Santa Monica och shoppat lyssnat på gatutrubadurer och bara njutit av alla palmer och pulsen. Har också legat på sköna takpooler med utsikt över hela L.A och ja, jag hade kunnat vänja mig med den här livsstilen. Bästa staden helt klart!
 
Idag va sista dagen här och vi låg på stranden och åkte in till Hollywood på eftermiddagen, sen åt jag min sista froyo här i Venice och vi badade i solnedgången, perfekt avslut på den här resan och min usatid Kan skriva i timmar bara om varje dag här men jag får skriva mer när jag kommer hem. Imorgon ska vi köra tillbaka till Las Vegas och flyga därifrån till Indianapolis och sen hem, har två dygns resa framför mig innan jag landar i Sverige igen och det känns helt knäppt. Ni får ta hand om er så hörs vi när jag är hemma, då ska jag svara på alla frågor med :) Jag fyller 18 på lördag också vilket är helt kokko wah! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0