This weekend >>>

#Elsa hjälper stackars Penny över isen #Snygg-Penny #Mina kyrkvänner #Jag och Ashley #Penny, Elsa, Lene, Shelby, Ashley, Alyssa and me #I bilen #Snygg-gadden #I kyrkan #Mmmeerica<3
 
Grym helg må jag säga! Igår åkte vi till Iceland för att fira Alyssa, vi åkte runt och flamsa, satt och kolla på folk som ramlade och ramlade själva, och sist men inte minst så avslutade vi kvällen med att tatuera oss xD Jättenöjd verkligen :-) Tur att jag tog en gadd som passar till allt! Idag har vi varit i kyrkan, gjort folk döva på Valumarkets parkeringsplats när vi nästan sprängde högtalarna med Swedish House Mafia och haft det gött. Nu ska vi kolla 21 jump street! Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0