Överraskningsfest!

Vi gjorde cupcakes och Savannah skrev göllelappar på dom!
Brucan fyllde 47!
Savannah, Addy, Molly, Justin & me!
Vi gjorde massa fina posters till han!
Efter detta kortet ramla jag av pyramiden och slog mig som katten på köksgolvet hahahah..
Våran grymma tårta!!
Hela gänget<3
Balloooonger!
Making wishes!
 
Haft en jättemysig helg! I fredags efter middagen åkte jag hem till Savannah, vi satt och prata i några timmar innan vi åkte till the movies och stoppa popcorn i näsan, sprang runt som vildar i salongen för att vi va ensamma och skratta åt världens sämsa film. Sen kom Addy över och vi tjöta innan vi somna som stockar :) På lördagen bakade vi heela dagen, vi gjorde en regnbågstårta, cupcakes, brownies och posters till Addys pappa som fyllde år. På kvällen åkte vi hem till Addy och dekorerade innan han kom hem, när han kom hem så spruta vi konfetti och vråla och han blev jätteglad :) Vi hade en superbra kväll med massa störda konversationer runt köksbordet, dans, tårta och film innan vi somnade på golvet 4:30 haha. 
 
Idag är jag helt slut och ska bara mysa med mina värdföräldrar då jag har vart hemma 20 min på hela helgen. Ska läsa Perks of being a wallflower, kolla film och plugga. Hoppas eran helg har varit bra :) Puss

Kommentarer
Postat av: Pablo

Härliga foton!

2013-01-31 @ 17:04:04
URL: http://pablosfoton.blogg.se
Postat av: Anna

Najs tårta!

2013-01-31 @ 20:53:46
URL: http://fotografannastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0