I would go bananas if you went to PROM with me!

Igår hade jag en perfekt lördag! Eftersom min lilla Savannah inte kan gå på prom och jag kommer kunna köpa 2 biljetter så bestämde jag mig för att ge henne andra biljetten och fråga henne på ett spektakulärt sätt! Jag hängde upp ballonger i mitt rum, gjorde en poster och la bananer på den, klädde ut mig till grabb och gömde mig i garderoben, spela ''I will always love you'' i bakgrunden och hoppade ut med en blomma när hon sa ja haha! Det va jättekul hahah. 
 
Vi har konstaterat att vi båda är så sjukt konstiga, vi stod i vardagsrummet och gjorde världens fulaste danser och öva lite på våra moves inför prom, sen gjorde en talkshow där Cujo pratar kinesiska, gjorde brownies och la saltgurka i två av dom och gav till mina värdpäron, pynta bananer och måla naglarna nedrans fult, läste ''the history of farting'' som godnattsaga och hade det bäst helt enkelt! 

Kommentarer
Postat av: Mammiz

Så gulligt gjort av dig mitt hjärta och på vilket kuligt sätt👍👍😘

2013-01-13 @ 21:15:11
Postat av: Anonym

DU HAR HJÄRTAT PÅ RÄTTA STÄLLET,som alltid

2013-01-14 @ 10:05:25
Postat av: emma

HAHAHA! själv drömmer jag om att en pizzagubbe ska leverera pizza till min dörr (bara de är en dröm, med tanke på vart jag bor..) och så ska de va min favoritpizza (väsuviå mä käbabbsååås) och i locket på kartongen ska de stå "prom bitch?" de hade varit drömmen!!!

Svar: Hahahhahahahahaha åhh!! funderarde på att göra pizzaproposal till henne xD Ska säga till prince charming att fixa det ;D ps. snälla åk till charlie chaplin och ät en fet jälla svennepizza för mig med sjukt mycket sås jag saknar det sjukt mycket hhaha
jmadeleinen.blogg.se

2013-01-17 @ 20:37:49
URL: http://asongforhedwig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0