Gott nytt år!

Förlåt för väldigt dåligt uppdatering men jag har inte haft någon data på hela helgen! I fredags firade jag och Elsa svensk jul som sagt, gjorde lussebullar, köttbullar, lyssnade på Carolas julalbum och mös framför Kalle ankas julafton, va skönt att få lite svenska traditioner och det va himla mysigt!
 
I lördags gick vi upp tidigt och åkte iväg till Gatlinburg med kyrkan. Där nere var det en stor kristen festival med föreläsningar och nya band, det va ballt! Donkenbesök 12 på natten, gangnam style ner för gatorna och härliga skratt hann vi också med. Go helg!
 
Igår kom jag hem en jättekortis, fick ett samtal från mina galna och fina vänner som gjorde mig döv med nyårsskriv (och sjuttons gubbar va ni är bra) innan jag åkte hem till Cassidy på nyårskalas. Vi spelade spel och kolla the ball drop på tv på tolvslaget och somnade som små grisar i deras biosalong efter att ha kollat film. (Tack för filmen också Hanna, Henny och Emma!!! Jag älskar er!) 
 
Såå.. nu är det 2013! Jösses va tiden flyger, det är helt sjukt. Har iallafall haft ett väldigt bra år och jag tänkte göra en årsresumé när jag har tid. Känner på mig att 2013 kommer bli ett toppenår, fylla 18, resor, prom, graduation & få återförenas med mina älsklingar igen! 
 
Nu kommer snart Addy over och vi ska ut och käka, hoppas eran nyår va smashing! I år ses vi Sverige, wiho!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: hb(hon som förstörde filmen ^^)

Johanna, älskar dig din balle <3 (romantiskt sagt jag vet, men det är sant)

2013-01-03 @ 04:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0