11 månader tillsammans!

Igår åkte vi till Lexington för att kolla Bullitt East spela basketmatch och dom va grymma som vanligt! Kom hem och kollade Redneck Island som är roligaste någonsin, countrybönder med världens dialekt strandsatta på en ö. Skulle lägga mig tidigt men jag har vänt upp och ner på hela dygnet så det blev det inget med. Idag fick jag kämpa som en liten myra drar sitt strå till stacken för att inte somna i tallriken, i bilen, på gatan, i kyrkan och så vidare haha. Kom nyss hem från Texas Roadhouse där vi firade Breanna!
 
Imorgon är det skola igen, även om jag inte är överdrivet sugen på att gå upp klockan 5:30 så ska det bli lite skönt att komma in i rutiner och börja trackträningarna igen även om jag kommer rulla som en brödbulle och spy på träningen imorgon! Är jättepeppad på att kötta sönder. 83 dagar till lov igen och Florida, nu kör vi! Grattis till oss som har 11 månader idag också! ❤ 
 

Kommentarer
Postat av: Virvel/mangochutney-knuuugen<3

Grattis till oss bebbe!! :* btw visst är det sjuuukt snyggt när det blir en sån virvel i håret? Hahahah :*

2013-01-07 @ 07:07:32
Postat av: Anonym

hur blev du och din pojkvän tillsammans? Är det inte jättejobbigt att vara ifrån varandra? :)

2013-01-07 @ 11:10:25
Postat av: Ebba

Kan du inte skriva lite om hur relationen mellan dig & din pojkvän är och hur det är att vara ifrån varann så länge? :)

Kram

2013-01-07 @ 17:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0