Life does not have to be perfect to be wonderful

Vår fina lillskrutt!! Idag har varit en vanlig måndag utan några spektakulära händelser med det har vart en bra dag helt enkelt. Efter skolan drog jag direkt till Musical Practice och sen va det Track och jag kämpa för att ta mig ut till bilen för jag va så slutkörd haha. After my practice we went to Kroger and bought a bunch of delicious fruit and berries, yummy! I also got some stuff for my Fralentines♥ (Friend Valentines) since it's Valentines day on thursday :) Tomorrow will be a great day, I just feel it haha, we have white out, pep rallie, it's an A-day and the guys have their last home game agains our rivals and my soccer team is gonna have some kind of recognition in half time because we won regionals a few months ago. Sleep tight my lovely Swedes! 

Kommentarer
Postat av: Molly

Hej, älskar din blogg med har en fråga! Du skrev för länge sen tror jag att du hade blivit erbjuden ett jobb på Abercrombie & Fitch, hur funkar det? Får du som utbytesstudent jobba t.ex där om du lyckas få ett jobb? Undra bara eftersom jag tänker på att åka ett år utomlands och om man jobbar lite där så kan man ju tjäna lite pengar där och använda :) kram

Svar: Hej! Tack så jätte mycket :D När jag skulle betala så frågade killen i kassan om jag va arton och om jag va intresserad av att jobba för dom och när jag sa nej fråga han när jag fyllde 18 m.m haha, jättekul! Nej man får inte jobba när man är här som utbytesstudent :( Du kan ju åka som Au pair och då jobbar du ju under året, annars får man söka speciella VISA för att jobba här tror jag! Kram :)
jmadeleinen.blogg.se

2013-02-12 @ 23:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0