Homecoming/Skype

#Homecoming #Från SavannahBanana #Skype med min going
 
Började min dag med kyrkan och sen stannade vi där uppe för business meeting hehe. När jag kom hem och hade käkat hann jag med skype en stund, vilket va väldigt mysigt. Jag har verkligen inte skypat mycket alls under mina månader här men det har helt enkelt varit lättare så för mig, tacka gudarna för skype men det gör en väldigt hemlängtig också! Ni ska veta att jag tänker på er väldigt mycket iallafall mina fina vänner även om vi inte pratar varje dag :) På kvällen åkte vi tillbaka till kyrkan för att kolla på en konsert som va toppen, dom drog upp John på scenen för att spela fiol och jag kissa typ ner mig av skratt haha! När jag kom hem smsa Addy om jag ville hänga med och käka FroYo men min kropp rösta för soffan och tv istället och så fick det bli, skönt det med :) Imorgon är vi lediga och det äger!! Sov gott :) 

Kommentarer
Postat av: Lina Törnblom

Puss!

2013-02-21 @ 22:57:57
URL: http://linatornblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0