Blogg.se STARTSIDA???!!

1. Bild från förra helgen; coolaste kakan, min favvoMaggie, Savannah+Molly & jag, och mina knäppvänner<3
2. Det låg 8 lager av regnbågskaka, cupcakes i mängder och massa brownies över hela köket, då ringer Savannah sin mamma som är och köper mer icing till oss för tredje gången och säger ''Mamma är du fortfarande på Valumarket?... För vi vill baka chokladbollar(har visat dom det och dom älskar dom) också'' haha, ingen måtta på grejerna.
 
Jag blev helt paff när jag loggade in här och såg alla kommentarer och alla nya besökare!! Någon skrev att jag hade varit med på blogg.se's startsida, jag kan inte hitta det någonstans så om någon kan länka det till mig hade jag blivit överlycklig :D Vaarmt välkomna iallafall! Blev superglad :)
 
Idag så pressade jag mig själv att gå till skolan, vilket jag inte skulle gjort, för att vi hade field trip till Louisville för att se en teater. Även om jag mådde som en bajskorv va det en bra dag och jag fick min McDonald's till slut! När jag kom hem somnade jag i 5 timmar och nu har jag precis käkat USA-medicin, som allt annat här så är pillerna enorma. Inget lagom i det här landet inte men det är det som är det charmiga. 
 
Jag hoppas verkligen jag blir bättre för jag har världens bästa lördag att se fram emot, Prom dress shopping (!!!!!) med mina hjärtan och sen Homecoming game på kvällen, astaggad!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

ahhh gud va mysigt det ser ut XD

2013-02-01 @ 11:14:38
URL: http://juliasljuvligheter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0