Basketball!

Haft en jättemysig helg! På lördag kväll tog jag kort för Yearbook och sen efter matcherna åkte jag och ett gäng finisar till Taco Bell och tjöta, sen åkte vi till Kroger och köpte lördagsmys och efter det körde Courtney hem oss till Elsas casa :) Vi låg och fnittra och prata ända tills ögonen gick i kors och sov som stockar tills alarmet för kyrktime ringde i morse. Efter kyrkan åkte jag till Elizabeth town för att kolla prom dress och... JAG HITTA EN! Waah, längtar så till Prom nu, nu får se klänningen då hehe. Hoppas eran helg har varit bra :) Puss!
 
Är sjukt stolt över min skola också, våra cheerleaders VANN nationals (!!!) och grabbarna har stor chans att vinna State i år. #Eastpride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0