7 Månader

Idag har jag vart här i 7 månader, varje 24:e blir jag lika paff att ännu en månad ligger i bagaget. Nu går jag in i dom tre sista, mest hektiska och vad jag tror kommer bli dom roligaste månaderna här! Det blir varmare och ljusare, Spring break, Prom, Thunder over Louisville, Senior cruise, Senior trip, Derby festival, Spring parade, track meets, Lake Cumberland och sist men inte minst Graduation och Project graduation med alla seniors. 
 
Den här dagen har jag firat med en 5km löptur (Så stolt!! Inte orkat det sen jag åkte hemifrån haha) i det grymma vädret. Nu ska jag plugga resten av kvällen tjoho.. Godnatt Sverige!

Kommentarer
Postat av: elsis

grymme jojjo!

2013-02-24 @ 23:58:51
Postat av: TZZALLMAHNnän

Alltså fan va grymt med en pulsklocka! Det skulle jag också behöva en bra som hjälp i min karriär inom bollsporten handboll:) Du är grym jojje!! 5 Km är grymt jobbat! Själv får man krypa pga korthet och inåtväxt qk :) Lycka till cheyen!!!! Lysekil väntar på dig när du kommer hem, då ska vi äga oldhouse :)<3

2013-02-25 @ 10:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0