Vardag;

Jag har; Hängt på The Cheesecake Factory, försökt gå ut och springa men det gick åt pipan, vandrat runt i lockar och beundrats över hur mycket mitt hår har växt & förälskat mig i Chasity's SHM-tisha.
Åkt bil i min nya BE-sweatshirt, ätit pannkaksfrukost med den goaste, gungat med bästa Elsa & hängt by the river.
Vart på the zoo with Christine and Caitlyn.
Bilder från Thunder, me and Savannah,I borrowed Brad's bike at the skatepark and felt cool, fireworks and my hostdad.  
Trase in school, at the gym, me making a commercial for the senior dance at the zoo (rolling on the floor/dancing in the hallway haha), walking my babe tonight in shorts (it is summer weather here now)
 
Haft några riktigt fina dagar det senaste! Imorgon ska jag till gymmet igen, sen förhoppningsvis football game (överlycklig!) och the melting pot. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0