Spring break

 Sitter och ler allt jag kan medans tårarna rinner ner för kinderna när jag kollar på den här filmen. Så tacksam för den här resan och hela detta året, alla platser jag har besökt och alla människor jag har träffat. Trodde aldrig att det skulle komma att betyda så mycket för mig som det gör. Gör ont i hjärtat att tänka på att det går mot sitt slut men jag är glad att det svider lite för det betyder bara att det har varit ett helt fantastiskt år som kommer vara svårt att lägga bakom sig. I just wanna feel this moment
 

Kommentarer
Postat av: håååbeee

åååååå jag älskar hur du säger "Savännahh" i början, din lille amerikanare!! Faaan vad du verkar ha haft det sjukt bra???
puss bästa johänna!11

2013-04-09 @ 17:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0