Senior trip!

Kom precis hem från en jättebra weekend med seniorklassen :) Vi har hunnit med massa kul och det har varit ett väldigt packat schema då vi bara hade en full dag där nere. På fredagen efter bussresan gick alla till hotellet och fräschade upp sig innan vi skulle till Fun Spot, ett ställe med karuseller precis bredvid hotellet. Jag och min galna nöt Elsa fick för oss att pröva skydive från världens högsta skycoaster.. vi hängde högst upp i tornet på bild 3 och sen släpptes vi rätt ner och vi har nog aldrig skrikit eller vart så rädda i hela vårt liv hahah! De va sjukt roligt iallafall!
 
På lördagen åkte vi en snabbis till stranden, det va rätt mulet/regnade lite men det gjorde inget alls. Superskönt att bada och hänga där! På kvällen åkte vi till Grad Bash på Universal Studios, det va reserverat för alla som ''tar graduation'' 2013. Vi åkte galna rides och fick se PITBULL!! Ahhh kan inte beskriva hur grymt det va att se han haha :D Vi kom hem runt 4 på natten och somnade som stockar. 
 
På söndagen tillbringade vi dagen på Aquatica, åkte massa water rides, solade och åt en megabuffé och vi va 6 pers som käkade typ 25 tallrikar sammanlagt och folk tappa hakan haha. Från the waterpark åkte vi rätt hem till Kentucky och vi kom hem i förmiddags. Jättekul helg i Florida :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!
Jag ska åka som utbytesstudent nästa år (14/15). Och jag väljer vilken organisation jag vill åka med. och det står mellan explorius och EF. Så skulle du kunna skriva för/nackdelar med EF ? :)

Svar: Åh va avis jag är på dig som har allt kul framför dig! :D EF har varit väldigt bra tycker jag, med allt. Bra med information, bra möten, man kan alltid höra av sig om man behöver hjälp, dom har ringt mig under året och innan året och stämt av osv. Med EF kan du åka på resor under året och din coordinator kommer säkerligen anordna resor för dig. EF är en större organisation än Explorius och har funnits längre, dom har ett enormt kontaktnät och du kan höra av dig till dom 24/7. Jag är tyvärr inte så insatt i Explorius, och jag valde mellan EF och STS för att jag har hört ganska dåligt om Explorius (Jag vet dock många som är väldigt nöjda med och jag är säkert på att det finns skräckhistorier med alla organisationer, inklusive EF.). Jag är jättenöjd iallafall, lycka till!
jmadeleinen.blogg.se

2013-04-29 @ 21:17:25
Postat av: Josefin

Hej! Sjukt snygg bikini. Var har du köpt den? :)

Svar: Taack! överdelen är från vs och underdelen från Old Navy :)
jmadeleinen.blogg.se

2013-04-30 @ 03:57:13
Postat av: Sofia

Åh jag var på aquatica för några år sedan! Riktigt kul var det! Nu när man ser tillbaka känns det som att man var med i Grown Ups haha.

Svar: Visst känns det som det hahaha :D
jmadeleinen.blogg.se

2013-05-01 @ 10:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0