Mall day with my fav!

Hej på er! Uppdateringen får lida lite den här veckan för jag är i skolan från 6:30 till 9:30 på kvällen på grund av musikalgenrep och häng med vänner :) Igår slutade jag track då jag har känt ett tag att jag inte tycker det är så kul att vara en triple jumper samt att det har tagit upp nästan all min tid nu i några månader. Jag har haft väldigt kul med laget och det har varit fräckt att få uppleva alla meets och representera BE, men jag kände att jag inte ville spendera varje dag på mina sista fem veckor här med att göra något jag inte tycker är kul. Efter en utskällning från coachen gick jag och Elsa och åt på Hometown innan genrepet, vi satt och prata om allt möjligt och blev helt tåriga när vi tänkte på hur mycket vi kommer sakna att se varandra varje dag, fina fina vän. 
 
Idag efter skolan skulle jag och Savannah till The melting pot och käka men dom hade stängt så vi åkte till St Matthews mall en snabbis där vi sprang runt på VS, tog kort i ett photo booth på Forever21, käka kina mat och tog en sväng förbi The Cheescake factory. Mycket bra dag med min amerikanska bästis :) Nu kom jag precis hem från genrepet och ska bumsa i säng. Imorgon har vi early release och jag ska åka hem och ta ikapp lite sleep, plugg och vila innan sista genrepet. Vi hörs! 

Kommentarer
Postat av: elsis

" ta ikapp lite sleep" hahah love it <3

2013-04-17 @ 04:07:01
Postat av: emma

När ska du åka tillbaka till Sverige? :)

2013-04-17 @ 10:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0