I'm gonna come back to walk these streets again

Kom hem 5 inatt efter den bästa veckan på hela mitt utbytesår. Jag har träffat universums goaste människor från hela världen, varit genomlycklig 10 dagar i sträck och skapat helt otroliga minnen. Jag, Savannah, Elsa och en tjej från Austria dela rum och vi har haft så sjukt kul varje kväll efter vår curfew. Vet inte ens vart jag ska börja men denna veckan har varit perfekt, gänget ni ser på tredje bilden är vi som har hängt ihop hela veckan och vi har skrattat så mycket att magen har gått av tillsammans! Ska gå igenom alla bilder och filmer nu och lägga upp typ dag ett och dag två och så vidare för det blir alldeles för mycket att ta hela veckan i ett inlägg, ni får ett smakprov ovan iallafall. Hoppas erat lov va superbra! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0