Early release wednesday

Emma: När ska du åka tillbaka till Sverige? :)
Svar: Jag lämnar Kentucky 27 maj (alldeles för snart..) och kommer hem till Sverige den 14 juni. 
 
Lovisa: Aaaah va kul!! Har en fråga bara, jag ska åka till USA nu till sommaren, jag har snart gått ut ettan på gymnasiet, så kommer jag att få gå på prom? Det verkar ju askul och jag hade så gärna velat det... :D Åh och kostar det mycket att gå på prom? Med klänning, skor, hår och biljett? :)
Svar: Åhh va kul, vet du vart du ska än?:D Jag vet faktiskt inte, det är olika på alla skolor. På min skola får alla seniors och juniors gå och dom kan ta med sig sophomore's and freshmen. Jag tror att du kan gå, och hoppas att du får för det är fantastiskt! Wooow.. det är dyrt. Man kan göra det ganska billigt om man hittar en billig klänning, inte hyr limo osv. Biljetten för oss va ca 300 kr, klänning kan vara allt från 30-600 dollar men du får nog räkna med minst 2000kr för klänning, hår ca 250kr, och sen skor beror på vad för skor du köper, vill man hyra limo är det minst 500kr till. Jag la alldeles för mycket på min klänning och vi hyrde limo och sånt så det sved ganska gott i plånkan. Lycka till med ditt år :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0