You can count on me like one two three, I'll be there

 Skönaste söndagen på länge, har varit så mycket den här veckan och jag har haft tusen tankar i huvudet. Så efter att ha kollat klart på LOL (Som har världens bästa soundtrack) gick jag ut och gick en runda med min älsklingsvovve, satte i ny och grym musik i öronen och gick runt och dansa för mig själv haha tur att man bor på landet så ingen ser en :) Jag älskar verkligen att ha fullt upp och ha människor omkring mig, men att vara ifred och bara få ta det lungt är minst lika underbart, behövde verkligen en sånhär dag :) Nu sitter jag på altanen och spelar gitarr för första gången på jag vet inte hur länge, skönt att rensa skallen lite. Sov gott!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh kommer ihåg när vi var på denna bio tillsammans i Stockholm :-), vi skulle fixa visum åt dig då. Det var mysiga dagar min prinsessa. Puss o kram mamma

2012-09-24 @ 18:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0