Tisdag


Idag i skolan så fick vi reda på att min klass hade vunnit ''sålt mest city saving books'' och våran lärare hade med sig kakor med våra namn på, hon hade gjort en chocolate chip cookie bara för mig för att hon vet att jag gillar det, så go! Skolan rullade på, min engelska-lärare försökte säga lila prutt och efter skolan hade jag soccer practice med mina goa lagkamrater, är helt mosig i kroppen nu! Efter träningen åkte jag hem till Casie och vi käka god mat och prata i några timmar :) Mysig dag! Ska plugga tills ögonlocken ramlar ihop nu, hoppas ni mår bra! Kram :)
 
(PS: Hanna bilden med foten är till dig, internskämt xD älskar dig<3)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss från Pappi🚽🚽🚽🚽🚽

2012-09-12 @ 16:19:16
Postat av: Internskämtaren

hahahahha jag älskar dig sååååå mycket din baaaaaj :D :D:D Puss från hanniiiiiiiiii!!

2012-09-12 @ 17:14:09
Postat av: Anonym

Stacheeetet älskar dig åsså💩💩💩💩💩

2012-09-13 @ 22:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0