TISDAG

1# Throwback day 2# Soccer game pep 3# Mc dååånaalds 4# Jag och chrissan 5# Calvin sprang och skulle hoppa på mig i korridoren och jag hade en glastallrik i näven och de sluta med att de va glas i hela korridoren och superstädarn fick rycka in!! 6# Hot mama @ soccer practice
 

Tova:
Hej! Jag har en fråga, jag ska åka på intervju för high school year om några veckor. Och jag skulle vilja veta hur en intervju går till. Jag är ganska nervös för den.. Jag ska bara säga att din blogg är jättebra och sjukt bra inspiration :D Svar: Tack så jättemycket, vad glad jag blir! :D Du behöver inte va nervös alls, dom frågar dig enkla frågor, berättar om egna erfarenheter, ger dig info, svarar på frågor, du får skriva ett kort brev till dina blivande värdföräldrar och dom ställer några lätta frågor på engelska :) Lycka till!
 
Ida: Fin blogg! kan du inte ha frågestund snart? Svar: Tack :D! Jo visst! :) 
 
Caroline: Hur mycket pengar har du att röra dig med varje månad? Svar: Jag sparade mycket innan jag åkte hit och mina föräldrar sätter in pengar varje månad vilket jag är supertacksam för, så ca 2500 :) 

anna:  hej älskar din blogg, men kan inte du berätta lite om dom kompisardu har i usa och typ vart dom kommer ifrån? Svar: Tusen tack! Hm, jag har mina utbytisar som kommer från Sverige, Tyskland, Nederländerna, Norge m.m och  härliga Amerikanare som jag har lärt känna från skolan, kyrkan & fotbollen :) Mina kompisar här är jättemysiga, galna, skojfriska, och snälla! 

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0