THROWBACK DAY/PEP RALLIE/

Igår kom min bästa Elsa hit som sagt, vi bakade kakor och låg och tjattra alldeles för länge vilket va supermysigt och resulterade i överpigga åttiotalare på bussen till skolan! Idag va det dag ett på homecoming week och temat va throwback så vi körde stenhårt och va bland dom enda som hade kätt ut oss när vi kom till skolan haha, YOLO! xD Kul var det iallafall och skoldagen avslutades med ett Pep rallie som va helt SJUKT FRÄCKT, åhh!!! Efter skolan krossa mitt lag motstånd på fotbollsplanen, vi vann med 10-0 så vi spela inte ens klart matchen, grymma! Imorgon är det djungle day och jag ska nog låna Bernidas enorma sarong med giraffer på yaaaho. Hoppas ni mår bra & njut av mina amatörskills i iMovie haha. 
 
Ska lägga upp en herrans massa bilder och svara på era frågor så fort jag får tid! Puss

Kommentarer
Postat av: Tova

Hej!
Jag har en fråga, jag ska åka på intervju för high school year om några veckor. Och jag skulle vilja veta hur en intervju går till. Jag är ganska nervös för den..

Jag ska bara säga att din blogg är jättebra och sjukt bra inspiration :D

2012-09-18 @ 07:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0