Teater och donken

Hej på er!! Känner mig glad, trött, lycklig, svullen, hungrig och toanödig :) Idag har vi vart på field trip och kollat på teater hela dagen, den va kalas men jag somnade ett antal gånger (Dags att knöppa sig i sänga tidigare), på vägen hem HETSåt vi alla Donken (En plats, allt du behöver<3) och nu sitter jag i min säng tjoho! Skulle haft match idag men det har ösregnat och blixtrat hela dagen så den är inställt, ganska skönt för jag har tusen läxor och saker som ska fixas. Hoppas ni mår bra och gå och sprid glädje :D:D Puss

Kommentarer
Postat av: Emmy

Hur många gånger per vecka har du fotbollsträningar och matcher? :)

2012-09-26 @ 18:29:20
URL: http://emmynaslund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0