Så glaaaad!!

Bra dag idag, först skola, jag och Addy ska försöka få biljetter till ED SHEERAN! Åhh hoppas hoppas hoppas! Efter skolan gick jag och min Elsepels till Kroger för jag har aldrig varit där, vi satt på parkeringen och åt glass och massa sötsaker och sen gick till Burger King och drog bulle, pommes och en massa skratt på det haha. Efter det bestämde vi oss för att börja vårt nya liv för 500 gången sen vi anlände i Staterna och jag stack ut och sprang, orka tio minuter (Gött jobb, hoppas du är stolt Pappis trots att det inte är några 3milare med intervaller runt hela Kentucky<3), åkte till kyrkan, försökte plugga på mitt US history test som är imorgon (woop woop ute i god tid as usual :)) Också noterat att Amerikanare är galna, Bernida vill redan sätta upp julgranen och det är halloweensaker ÖVERALLT, i Sverige är det typ upp och ner med pumpan samma dag. Sen så länka Elsa en sida till mig där man kan beställa svensk mat/godis på nätet!! OCH det ligger en affär i mallet jag ska till på lördag, ÅHH ÄR SÅ GLAD!!! ÄLSKADE SVERIGE<3 Dom hade lingonsylt, pärlsocker, knäckebröd och marabou.. rann glädjetårar från kinderna. Sov gott fina svenskar, ni äger! 

Kommentarer
Postat av: Pappa

världens finaste...

2012-09-27 @ 13:55:16
Postat av: Anonym

Så lik mamma, puss

2012-09-27 @ 20:06:22
Postat av: Sara

Vad heter den hemsidan?? :D

2012-09-30 @ 16:37:29
URL: http://ettparadis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0