Homecoming

Igår va det homecoming, himla fina va dom allihop! Jag älskar football games, bara vandra runt och prata med folk, äta fried oreos, kolla football som är världens bästa sport haha (Sen Powder puff vill jag verkligen könsoperera mig och börja spela, så sjukt kul!!!), underbart :) Efter det gick vi till dansen, va inte där så länge och det va inte jättemycket folk men dom hade gratis pizza & cupcakes så lill-Ove i mig gick hem nöjd ändå! Jag och Savannah åkte och hyrde 5 filmer kl 12 igår men somna som två prinskorvar efter 20 minuter på första haha. Mysig kväll iallafall :) Ligger i sängen nu efter sjukt mycket mat och en fotbollsmatch och väntar på min gose Elsa. Vi ska hyra film och återhämta oss efter denna galna veckan. PUSS!

Kommentarer
Postat av: emmy

Du är så himla bra på att fota. Du fångar verkligen upp känslan i bilderna, känns nästa som att man är där ! haha, men jag har en liten fråga. Vad är powder puff? :)

2012-09-23 @ 09:47:23
URL: http://emmynaslund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0