Frågor & svar.

 
  • Sara: Hejhej! Jag hittade jätte random in på din blogg och jag kan inte sluta följa dina äventyr i Usa. Måste bara säga att jag verkligen inspireras av din blogg! Den är så fin och rolig att läsa med alla fina bilder! Det får en verkligen att själv vilja åka som utbytesstudent! :) Hoppas du får ett fortsatt grymt utbytesår! Kram :)
     
    Svar: Åhh nu sken jag upp som en sol! TUSEN tack :D Hoppas du har det bra och har du frågor om något är det bara att höra av dig :) Bamsekram!
  • emmy: Du är så himla bra på att fota. Du fångar verkligen upp känslan i bilderna, känns nästa som att man är där ! haha, men jag har en liten fråga. Vad är powder puff? :)

    Svar: TACK så himla mycket, blir så glad :D!! Powder puff är en football match där tjejerna spelar football istället för killarna. Seniors möter juniors och sophmores möter freshmens, varje årskurs har olika färger så oftast samlas man hemma hos någon och målar ansiktet och taggar igång. På träningarna man har innan flamsar man mest runt men när matchen väl är där så blir alla JÄTTEseriösa och aggressiva haha, det är som vanlig football bara att vi tjejer inte får tacklas (Istället ska man dra av en flagga på dom som springer) men alla skiter i det och det har slutat med både slagsmål och brutna näsor. Kul är det iallafall :D

  • Anonym: åh du verkar ju vara en skitrolig typ hahah! Ser ut som du har det jättebra där borta,undrar bara vilken organisation du åkt med och vad du använder för kamera?:) Sluta inte blogga haha kraaaam

    Svar: Hahah alla hästar är inte i stallet på mig alla gånger ;) Jag åkte med EF och jag använder en Nikon D90 :) Haha det ska jag inte, ta hand om dig :D Kram 

    Vet ni hur GLAD jag blir när ni kommenterar?? MYCKET roligare att skriva då, tack så jättemycket!! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0