2 månader

Idag har det gått två månader sen jag satte mig på planet hit, sen jag kramade mina familj, sen jag pussade på min pojkvän, sen mina vänner kände lukten av mina fisar och ja sen jag hade fötterna i kötbullelandet Sverige och åt stuvade makaroner. Mycket har hänt sen dess, på ett sätt känns det som jag har varit här mycket längre än två månader samtidigt som det känns sjukt att det har gått två hela månader redan. Jag har fått uppleva supermycket och det är jag evigt tacksam för, det va det här jag ville. Träffa nytt folk & prata engelska och gå på football games. Jag har det kanon här men jag vill också att ni som läser och ni som åker nästa år ska veta att det inte alltid är en dans på rosor och ''fest'' dygnet runt, det är utmaningar, det finns dagar jag ringer och gråter till mina kära och ibland undrar man varför man lämnade allt trygga hemma och åkte till något som ibland bara känns svårt. Jag delar bara med mig av allt det roliga på bloggen för jag vill inte skriva om alla tråkiga vardagsgrejer (Det blir ju en vardag här med) eller när man känner sig nere för hur kul är det att läsa. DOCK så vill jag också säga att det är så värt det, man lär sig så sjukt mycket & får va med om en väldans massa saker, både bra och mindre bra. Det här har förändrat mitt liv och det kommer alltid va en del av det och något jag har med mig. Jag försöker vända allt jobbigt till något som stärker mig, jag saknar alla mina fina hemma varje dag men jag ångrar inte för en sekund att jag åkte och jag försöker ta vara på varenda stund. Innan jag vet ordet av det är jag hemma igen, ska stänga ner datan nu och njuta av mitt amerikanska liv. Kram :) 

Kommentarer
Postat av: freddy

Är du fortfarande tillsammans med din pojkvän trots att ni inte kommer ses på länge?

2012-09-25 @ 15:57:44
Postat av: Salletheman

Tjena, grym blogg! jag kommer ihåg the summertimes som om det vore igår babe, sola lite då, bada lite då, do it sallestyle i magaluf liksom baxd Ha de gött da- Mitt äventyr- Johanna Nilsson

2012-09-25 @ 18:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0