The greatest thing about tomorrow is that I'll be better than I am today

 
Så stolt över mig och Elsa idag, stolt över att vi gick och körde skiten ur oss på gymmet och stolt för att hon är min vän heart:) Vi gick till Club fitness och träna tills vi låg helt utmattade och kroppen skaka, jätteskön känsla och jag längtar verkligen efter träningsverk nu! Åkte med Bernida till Sam's club, en megaaffär där man bara kan köpa all mat i enorma förpackningar, typiskt usa haha<3 Sitter och äter jordgubbar och kollar på New moon, älskar att det alltid är nån bra film på tv här :) Sov gott!

Kommentarer
Postat av: emma

drömde att jag och felicia hittade ett frozen yoghurt-ställe på coop extra (?) det fanns typ inga smaker eller toppingar och alla bägare var mini-små, men jag var ändå lycklig när jag vaknade.. tills jag insåg att stället inte fanns :(

2012-10-24 @ 10:39:36
URL: http://asongforhedwig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0