PITCH PERFECT

Alla borde se denna filmen, skrattade så tårarna rann! (mamma vi måste se den när jag kommer hem tillsammans och möööööla<3)
 
Tova: Jag har hört att man inte får festa och så när man åker med EF alltså typ dricka, är det sant? Din blogg är grym! :D Svar: Ja det är sant, man får inte dricka alkohol/va på fester där det finns alkohol, hamnar man i trubbel skickar dom hem en. Tack så jättemycket :D
 
Josefin: Hej! Jag såg i ett av svaren att du betalar 25 dollar i månaden för gratis sms och 200 minuter att ringa för. Jag är bara nyfiken på var du köpte det för jag har själv bara hittat dyrare simkort.. Svar: Jag köpte mitt simkort på AT&T, dom har flera erbjudanden. Hoppas det löser sig för dig :)
 
Anonym: guuud vad snygg tröjan blev. hur gjorde ni?? Svar: Man tar en vanlig vit tshirt och blöter ner den, man kan göra lite hur man vill men göra någon slags mönster (jag snurrade min tröja så det skulle blir virvlar) så sätter man gummiband lite härs och tvärs, det blir typ olika sektioner och där häller man dom färgerna man vill ha, en i varje ''sektion''. Sen lägger man tröjan i en kasse och låter det vila i 8 timmar, tror man måste handtvätta 2-3 gånger efter det :) 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad använde ni för färger till tröjorna?

2012-10-15 @ 15:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0