Halloween i USA..

.. känns mycket större än vad det är i Sverige, folk har haft sina trädgårdar FULLA med spöken och gravar i 1,5 månad och i varenda mataffär har man sett halloweengrejer minst lika länge så det är ballt! Idag åkte jag och Bernida upp till hennes mamma på hennes ålderdomshem där dom hade halloweenfest, jag skulle va Dolly Parton och det syns inte så bra på bilderna men jag hade ca 50 sockar uppstoppade i en bh från Bernie. Massa av gamlingarna hade klätt ut sig (en man va kvinna, de fanns katter, hula hula tjejer och träd m.m) och va hur goa som helst. Det va mysigt! 
 
Imorgon är det halloween och jag ska med Elsa hem från skolan, vi ska med Pam till the firehouse där vi ska dela ut godis till barn. Om jag hinner ska jag gå trick och treat med Addy och sen hem till Savannah på kvällen men får se va tiden tar vägen :) Happy halloween! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

SÅDAN MOR SÅDAN DOTTER HAPPY HALLOWEEN PÅ DIG OCKSÅ

2012-10-31 @ 09:16:03
Postat av: S

Vilka härliga bilder. Ja, Halloween känns som det har hållit på i evigheter i USA haha :) Så kommer man hem till Sverige och ser knappt en pumpa.

2012-10-31 @ 16:29:19
URL: http://basbeballwife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0