Friday I'm in love

1# Tie dye hos Mallory i lördags 2#Vi kom två i distriktet idag, regionals nästa vecka!! 3# Min tie dye tshirt 4#Haft en jättetung holländare på ryggen 5# Ätit grovt bröd för första gången på 81 dagar haha 6# Skrattat ihjäl mig med Fröken Capito i media 7# Bakat sjukt god kladdkaka med glasyr på till footballgamet på fredag, yearbook ska sälja och det är rosa tema för bröstcancer 8# Fått ett jättefint halsband av min fina kille 9#Spelat match och det va jätteläskigt för i början av matchen fick jag en JÄTTEstark känsla att de skulle  bli 5-2, så jag skrev ner det på benet och berätta för tjejerna och vi flippa ur när det blev 5-2 haha 10# Vart på kyrkpicnik och ätit S'mores #Paddlade lite med Ashley på kyrkpicniken 11# Vart på Dracula med alla Freshmen's och utbytesstudenter, sov hela första delen men annars va den grym!
 
Hej på er! Jag lever hehe, förlåt för kass uppdatering men jag har haft fotboll och skola från morgon till kväll och en triljon tankar i mitt huvud som kan kanske släpper lös här när jag har mer tid och lust! Kort update, imorgon är det helg igen tjoho! Hoppas ni mår bra, kram :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

guuud vad snygg tröjan blev. hur gjorde ni??

2012-10-12 @ 20:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0