Football game & Pizza

Hade en toppenkväll igår, älskar football games! Vi skrämde livet ur 12åringar med konstiga danser och reklam för Bake sale och hade det himla fint. School spirit är grymt och jag önskar vi hade mer sånthär i Sverige! Efter matchen åkte ett gäng till Hometown (En restaurang och det är deras tradition att åka dit efter alla matcher) och somna som en minigris när jag kom hem. Har så fina vänner här<3 
 
Lördagsmorgonar är det bästa på hela veckan och idag har jag för första gången på länge bara vart hemma och tagit det lungt, ätit jättegod frukost, kollat på LOL (för 700 gången) och pratat med några favoriter från hemma. Ikväll står bio på schemat med massa goa tjejer och sen ska jag sova hos Cassidy. Hoppas ni får en grym kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0