FITSPO

Det här med kost och träning. Något som får en att må så himla bra, både fysiskt och psykiskt. Något som jag har slarvat med ett bra tag och framför allt här i USA. Jag måste säga att det är faktiskt svårare att vara nyttig här när man för det mesta äter ute (snabbmat så som donken, burger king m.m) och har helt andra matvanor, men jag använder också det som en ursäkt. Man behöver inte äta pommes varje dag bara för att man stannar på Burger king, man behöver inte äta 40 kakor bara för att det står framme, eller köpa 10 chokladkakor bara för att det är billigt på Walmart, men det är det jag gör. Det handlar inte om att jag är rädd för att gå upp i vikt utseendemässigt när jag är här, men faktiskt mest för min hälsa. För min mage är som en stor arg klump hela tiden och jag kan inte ens komma ihåg när jag åt sallad senast haha. Gymma hinner jag inte för att vi har matcher i princip varje dag, (Vilket inte blir mycket träning för mig när jag får spela ca 5 min haha) men att gå ut och springa 30 min lite här och var går det att göra tid för, jag är bara för lat för att göra det. Jag menar inte att jag inte ska njuta av allt gott snacks här, klart jag ska för det är en del av upplevelsen. Men kanske inte varje dag, kanske ta 2 kakor istället för 30 (överdriver inte haha). Jag vet hur mycket bättre jag mår när jag tränar och äter bra, hur mycket gladade och piggare jag blir. Så från och med imorgon ska jag ändra mina matvanor lite och göra mitt tarmsystem gladare, nu jäklar! :) 
 

Kommentarer
Postat av: elsa

jag med johanna! nu jävlar kör vi!!

2012-10-01 @ 03:06:42
URL: http://elsamerican.blogspot.com
Postat av: Anonym

Kom igen tjejer! Puss mamma

2012-10-01 @ 06:56:12
Postat av: Anonym

BRA TÄNKT LÅT INTE SOCKERSUGET STYRA DITT LIV,DU ÄR SÖT UTAN SOCKER Kram mormor

2012-10-01 @ 10:10:19
Postat av: emma

håller med din mormor jojis! you go girl!

2012-10-01 @ 10:17:28
URL: http://asongforhedwig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0