Choir concert

Denna dagen har vart jäättebra! Haft A-dag och bästa lektionerna med bästa folket :) Jag fixade en blogg till Addy på medialektionen och hon skriver på svenska (google translate for life<3), alla borde läsa -> www.adbulcapital.blogg.se hahahah! Efter skolan gick jag och Elsis till gymmet, efter lite dusch och käk åkte jag upp till kyrkan för att ta kort på körens höstkonsert för yearbook, dom va huur duktiga som helst :D Savannah va där också så efter konserten satt vi och skrattade ihjäl oss i väntan på Bernida. Jag och Bernie åkte till Wahlgreens där jag träffa på Addy igen och dog av skratt för 700 gången idag. Har så fina vänner här, dom får mig alltid att skratta och må bra! Hitta en Justin Bieber tandborste på Wahlgreens idag också, den sjunger 'Boyfriend' när man borstar tänderna, måste-köpa-snarast!! 
 
Önskar jag kunde ta det bästa från USA och det bästa från Sverige och skapa mitt egna land, kommer sakna detta så sjukt mycket.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer inte in på hennes blogg

2012-10-26 @ 18:36:59
Postat av: elsa

inte jag heller! vafan johanna skärp dig, vad är detta för hyckleri!

2012-10-26 @ 21:04:32
URL: http://elsamerican.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0