And i was like baby baby baby oooh...

Helt vanlig dag i skolan idag, på psykologin kollade vi på filmer som vi gjorde förra lektionen om neurotransmitters & åt popcorn, mysigt. Hade träning efter skolan, skyndade mig hem och åkte tillbaka till skolan för att ta kort på volleyboll för yearbook, gick åt skogen haha :( När jag kom hem såg jag att jag hade fått brev från min fina & underbara vän Emma, skrattade så inälvorna ramlade ut hahaha. Ska lägga upp bilder på vad hon skicka med (inte breven då dom e lite ''inappropriate'' som dom säger här i staterna xD). Jättekul att ni har kommenterat så mycket, fortsätt att fråga på så svarar jag till helgen :) 
 
Och nu till det bästa av allt..
GISSA VAD?!?!?! Ikväll beställde jag och bästa Elsa biljetter till.. JUSTIN BIEBER!!!!!! Kan inte beskriva lyckan just nu, jag hoppar 2 meter i bilen och vrålar när jag hör han på radion och åh.. ATT FÅ SE HAN LIVE?!?!?! 2 November kommer va bästa dagen i mitt liv haha. Här ska målas skyltar, tappas röster och gråtas floder, jag ÄLSKAR dig justin<333333 (Typ tror att han läser lol :P) Ruskigt pank nu men RUSKIGT lycklig också. WIHO! :'D
 
 

Kommentarer
Postat av: (swedish) justin bieberrrrrr

i älskar dig med johanna i learned swedish for you becUSE I LOVE SWEDISH GIRL ESPECIALLY U AND ELSA <333 im gonna fart in a bag so you can save it in your bed after the concert it will be nice to meet you baby baby baby ooh

2012-10-04 @ 04:15:42
URL: http://elsamerican.blogspot.com
Postat av: Vicki

Åh! Coolt!:D
Jag ska se honom i Sverige men i USA borde det ju vara helt amazing att se honom!! :D

2012-10-04 @ 06:46:32
URL: http://vickiso.com
Postat av: cecilia

Hopppas att du blir hans OLLG dåå! Och blir upptagen på scenen ;) Jag ska också på hans konsert, fast här i Sverige då! Älskar din blogg btw (även fast jag inte känner dig) Ha en bra dag! :)

2012-10-04 @ 20:01:33
URL: http://ceciliaaaaas.blogg.se
Postat av: Anonym

GLÖM INTE ÖRONPROPPARNA PÅ KONSERTEN






























GLÖM INTE ÖRONPROPPARNA




2012-10-05 @ 16:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0