Mini Thanksgiving i skolan!

Mysig måndag! Efter skolan åkte jag, Elsa, Katie och hennes kompis till gymmet en sväng, skönt att komma igång efter min förkyldning :) Kom hem och slappa och vid sju åkte jag tillbaka till skolan, en klubb fixade ihop en thanksgiving throwdown som jag gick på. Turkey bowling (man bowlar med en frusen turkey haha), cornhole, pizza, korvätartävling och smygfotning i skolan (man får ju inte ta kort under skoltid så jag och Elsis passa på att springa runt och ta konstiga kort in the hallways). När jag kom hem satt jag 2,5 timme och skrev julbrev och fixa. Bra måndag! 
 
Idag är sista skoldagen innan Thanksgiving break, underbart! Dom kommer ha talangshow i skolan som jag sk a gå på, efter skolan ska vår mediagrupp visa våran TV-show och sen ska jag till the mall. Älskar mitt liv just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0