'' Who wants to be my baby?''


Våra riktiga platser hehe!
Platserna vi gick ner och fick! Himla skillnad!
Kommer aldrig glömma när jag va 12 bast och va hemma hos Frida Andreasson, hon visade mig pyttelilla och otroligt talangfulla Justin Bieber singing With you. En dröm gick i uppfyllelse igår och jag kan inte sätta ord på hur fantastiskt det va! Jag och Elsa taggade sönder och gick upp till våra platser (Bild 1) meeen.. vi kunde inte se ett skit och man blev helt skakig i benen av att va så högt upp så vi slog våra kloka skallar samman och räknade ut att det antagligen skulle finnas massa bättre platser kvar som ingen skulle sitta på hehe, vi smet ner och hitta grymma platser jämfört med våra riktiga. Bådas hjärtan stanna typ hundra gånger under förbandet (Carly rae Jepsen, sjukt att stå och skrika till Call me maybe) men vi hade jättetur och fick behålla våra nya platser hela konserten. Att stå och sjunga till några av mina favoritlåtar, se han och va i samma rum som honom va helt obeskrivligt och han är så jäkla duktig. Hans röst, hur han dansar och hela konserten va GRYM. Vill bara spola tillbaka tiden och stå där igen, detta va nog den bästa kvällen jag haft i hela mitt liv! Hesa och lyckligare än någonsin gick vi och la oss. Perfekt kväll :) 
 
Kom precis hem från ett bröllop och ikväll ska jag hem till Addy & Darby och ha tjejkväll med kinamat och film, mysigt!
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej, det måste ha varit helt grymt kul att se han!! Jag ska själv gå när han kommer till Sverige och undrar ungefär hur lång konserten var? :) btw älskar din blogg! :)

2012-11-04 @ 22:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0