I have to leave the past behind and look forward

Måndag. Lever på att det bara är 19 skoldagar kvar nu på den här terminen, gud va gött! Gick och gymmade efter skolan, ska försöka va lite nyttig nu fram till jul. När jag kom hem hade mina vpäron en surprise till mig, vi ska åka till Nashville 26 december och bo på Opryland hotel (!!!!!), kommer bli såå mysigt<3 Ikväll är Bullitt east första basketball game, men jag kan inte gå för jag måste gå på practice för vår christmas show, får se om jag och John kan smita tidigare (HOPPAS!). Imorgon ska jag förhoppningsvis testa på track & field. Sov gott Sverige!
 
Sofia: Kan inte du filma eller fota en room/house tour om du får för dina världföräldrar? Det hade varit super roligt o se :) Din blogg är så jäkla bra!  Ha det bäst Svar: Ja absolut, fixar det! :D Tack så jättemycket, va glad jag blir! Du med! 
 
Fick en fråga med hur jag har gjort med min Iphone här borta för att den ska funka, när jag kom hit va jag tvungen att låsa upp den (även om jag hade kontantkort hemma) för att kunna använda amerikanskt sim-kort, så mina föräldrar ringde telia så fick jag en kod att låsa upp mobilen med. Sen köpte jag bara ett nytt på AT&T med den bästa dealen dom hade, dock har jag inte internet på mobilen nu för det är svindyrt jämfört med det jag hade hemma men aja det finns ju wifi nästan överallt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0