Happy Thanksgiving!

Godkväll Sverige och Happy thanksgiving! Jag vaknade upp i morse av att min värdpappa satt utanför min dörr och vråla/sjöng countrysongs för att väcka mig haha ♥ Vi tog oss en roadtrip till några släktingar och åt en stor thanksgiving dinner, de va mysigt! Kl 12 inatt åker vi och shoppar hela natten, Black friday here I come!!! 
 
Även om vi inte har Thanksgiving i Sverige tycker jag ni ska stanna upp och tänka på vad ni är tacksamma för, det finns ju så mycket att vara tacksam för här i livet! Jag är otroligt tacksam för alla mina fina vänner och min älskade familj hemma, för att jag har möjligheten att leva min dröm, allt jag får uppleva och alla människor jag får träffa. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym


VI INNERLIGT TACKSAMMA ÖVER ATT DU FINNS TUSEN KRAMAR FRÅN MORFAR OMORMOR

2012-11-23 @ 10:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0