AMAs

Va i kyrkan på morgonen, sen åkte vi och käka kinamat innan vi drog tillbaka till kyrkan för att öva inför julmusikalen (kommer blir så maffigt!). När jag kom hem bestämde jag mig för att ta hand om mig själv och min lilla själ haha :) Gick ut och gick i en timme med go musik för att rensa skallen lite, världens grymmaste novemberväder när man kan gå i tshirt och gassas av solen! Lagade min favvomat och tog ett jättelångt bad, så gött! Går bara två dagar nästa vecka, (kan inte ens komma ihåg när jag hade en hel skolvecka sist, vart ledig supermycket :D) för att det är thanksgiving break tjoho! Är så peppad på nästa vecka!
 
Nu sitter jag och kollar på AMAs, grymt att se sina favvoartister uppträda och prata m.m :) Lite roligare än att se Kikki, Bettan och Lotta tacka för årets insats hehe. Sov gott!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

går det att använda iphone 4s i usa??:)

2012-11-19 @ 14:01:30
Postat av: Anonym


DU ÄR KRAMGO

2012-11-19 @ 17:53:22
Postat av: Anonym

Hej :D
hur fixade du din iPhone i usa?
Mvh
en nästa års utbytis ;D

2012-11-24 @ 22:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0