24 November

Sagt detta massa gånger nu, men vart tar tiden vägen!? Den fjärde månaden här har gått så fort att jag har knappt hunnit blinka! Att tiden går fort när man har roligt stämmer verkligen :) Idag är det inte bara fyra månader sen jag lämnade Sverige, det är EN månad till julafton också! Känns väldigt konstigt att inte vara hemma när detta närmar sig måste jag säga och jag saknar min familj lite extra, men det ska bli mysigt att uppleva en Amerikansk jul och jag är otroligt glad att min värdfamilj är så GO! :) Eftersom att dom börjar med julgrejer så tidigt här har jag typ vart julpeppad i 1,5 månad, har sett mer julfilmer än jag har gjort i hela mitt liv, julmusik är på & folk pyntar sina hus till max. Jag är ingen vintermänniska alls men jag måste faktiskt säga att jag längtar till snö, knarr under fötterna, pepparkakor, advent & varm choklad! Let the countdown begin!

Kommentarer
Postat av: Anonym


DU ÄR NATURLIG

2012-11-26 @ 09:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0