64 dagar till första avresedatumet.

Idag upptäckte jag en en grej när jag gick in på big day appen (nedräknare) det är bara SEXTIOFYRA, dagar kvar till första avresedatumet!!! Hela detta året har jag läst utbytesbloggar och snart är det jag som sitter på andra sidan jorden och upplever det själv, WAH! Det är lite känslomässigt kaos just nu, taggar hur mycket som helst samtidigt som jag är supernervös, vart kommer jag hamna, kommer jag trivas, hur kommer de gå att vara så långt ifrån all trygghet och alla jag älskar. Jag vet iallafall att jag ska verkligen ta vara på detta året till max, göra det bästa av alla situationer, och jag känner att jag behöver kliva utanför den trygga bubblan här hemma för ett tag. Det känns så SJUKT i hela ballongen att jag snart ska sätta mig på ett plan och faktiskt leva min dröm, inte bara läsa om det utan faktiskt uppleva det själv och skapa egna minnen. Tills dess ska jag ta vara på tiden hemma med mina fina vänner, min familj och min älskade pojkvän som jag kommer sakna nått otroligt! Puss

Kommentarer
Postat av: Fetedde

Varför nämnde du inte din bästis storebror :( Eller din bestis :(



Kanske inte saknar oss :(??? fitt

2012-05-16 @ 13:36:59
Postat av: emma

håller med ovanstående! men kommer sakna dig ändå din fitt, även om du inte nämnde mig. Det kommer bli värste suparresan, yolo (bara nej emma, nu tänker du fel..) <3

2012-05-16 @ 14:18:07
URL: http://asongforhedwig.blogg.se/
Postat av: Isabella

Fin blogg! :)

2012-05-17 @ 12:38:55
URL: http://alwaysandbelieve.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0